Tuesday, March 10, 2009

Feedbacks

FEEDBACK – REUNIUNE DE PROIECT - „Rolul antreprenoriatului în viaţa femeilor”, 4 – 7 MARTIE 2009, MARSILIA

Aceasta reuiune de proiect din Marslia a fost pentru mine o experienta care mi-a deschis orizonturi noi, mi-a dat sansa sa ma intalnesc cu persoane deosebite de la care am avut numai de invatat Intalnirea cu echipele proiectului ”Femeile europene intre traditie si tranzitie” a determinat o mai buna cunoastere reciproca a persoanelor, dar si a mentalitatilor si a culturii din care provine fiecare particpant.
Am avut posibilitatea datorita participarii la acest proiect sa vizitez restaurantul “La Kuizin” situat intr-un cartier al Marsiliei unde servesc masa persoane cu venituri modeste si unde am asistat la prepararea unei mese traditionale, apoi locatia unde am vizionat 3 expozitii (obiecte vestimentare, albume, machete cu traditii locale) si am servit mancaruri traditionale meditaraneene, Centrul Social unde fiecare echipa a avut ocazia sa-si prezinte proiectele la care lucreaza si unde echipa Romaniei a prezentat intr-un mod care a impresionat celelalte echipe o sinteza a chestionarelor , precum si rezultatele activitatii desfasurate in cadrul atelierelor din Romania , prezentari realizate de catre coordonatoarea proiectului, Mariana Hudrea iar coordonatoarea proiectului din Ungaria a prezentat rezultatul activitatii desfasurate de catre echipa Ungariei.
Pentru mine a fost o experienta deosebita pe care nu o voi uita niciodata si sunt hotarata sa pun un accent mult mai puternic pentru invatarea limbilor straine.
Multumesc d-nei prof. Mariana Hudrea, coordonatoarea acestui proiect, pentru ocazia pe care mi-a oferit-o de a face parte din aceasta echipa.

Ramona Bencze – informatician
Colegiul National Mihai Eminescu

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home